piątek, 3 stycznia 2014

Wspomnienie wiosny

Miało być w Sylwestra, ale nie wyszło... ;) Dzisiaj pogoda dopisała, robi się bardzo wiosennie, więc temat moich nowych kartek jest jak najbardziej aktualny :) Powspominajmy zatem wiosnę. Moje dzisiejsze dzieła to doskonały prezent na każdą okazję: imieniny, urodziny, czy zbliżający się Dzień Babci i Dziadka- pomyślcie o nich już teraz i podarujcie im unikalną i piękną kartkę z eleganckim kwiatowym motywem. Będą zachwyceni!

p.s. mam nadzieję, że moje wprawki fotograficzne podobają Wam się coraz bardziej...? W każdym razie, staram się i chyba to widać, hmm? :)












Podobają się Wam moje karteczki? Piszcie!

5 komentarzy:

  1. Piekne kartki i bardzo ladnie zastosowałaś tę wstążeczkę

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie sliczne! Z checia bym kupila wiele z nich. Piekne sa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można kupować, jak najbardziej :) Jeśli jest Pani zainteresowana, to proszę pisać :)

      Usuń
  3. Kamila Twoje prace sa wykonane z niezwykła precyzją. Jak piksele w komputerze zapełniają obraz barwnymi postaciami, tak ty wypełniasz nasze wyobraźnie nowymi zastosowaniami. Mogłabyś jeszcze kupić np. tanie sztućce w sklepie z 2 złote i ponaszywać im :" ubranka". Przykleić jakoś. Mam więcej pomysłów jak chcesz.

    OdpowiedzUsuń